onsdag 11 juni 2008

Bal på CCC


Igår var det somsagt Bal på CCC, jag och min baldejt inledde kvällen hemma hos mig med en och annan drink och lite fotande såklart. Sen brummade vi in mot Karlstad i en Merca cab och när vi kom i in till stan så körde vi nercabat (heter det så?!) vi körde runt ett varv innan det var dags att komma till själva CCC där jag och min älskling blev fotade hejvilt och fram och tillbaka men det var verkligen kul att känna sig så uppskattad och fin :) Sen var det dags för rödamattan och champagne mingel för att sedan gå in och äta 3 rätters middag, vett och ettikett som var så omtalat var väl inte vad de flesta följde då as många skolor skrek och sjöng ramsor. Men kvällen slutade helt sjukt bra, jag och Mr. R stod på dansgolvet hela kvällen och dansade och hade jätte skoj med en hel drös personer och jag vill verkligen Tacka Kalas orkestern för denna underhållning :D

Det var en oförglömlig kväll & vad lär det inte bli på torsdag?

1 dag kvar, help me.

yo / linn

Inga kommentarer:

 
Följ min blogg med bloggkoll