fredag 27 juni 2008

Knockin' on heavens door

Klockan är 07.53 i skrivande stund och jag klev upp ur sängen 07.00, så tidigt har jag inte gått upp sen det var skola så det känns lite tungt faktiskt pga av att jag aldrig kommer i säng på nattkvisten. Jag har fastnat på Sex and the city boxen åter igen och ligger och kollar på avsnitt på avsnitt och kan inte sluta, jag tänker "bara ett till" och så blir det några gånger men igår lyckades jag faktiskt stänga av tven 01.30 så det var ju inte så bad. Nu blir det jobb, sen kanske styra lite saker i stan och sen senare ikväll SATC filmen jag är helt överlycklig :D Kanske ta en öl på stan efter, är nån på så hojta :)

Har inget mer planerat för min helg, det får bli som det blir helt enkelt! Ska väl planera lite för nästa vecka och sådära kan jag tänka mig.

Yo / linn


Inga kommentarer:

 
Följ min blogg med bloggkoll