torsdag 26 juni 2008

kamp katt

Ännu en jobbdag avklarad, denna gick super mycket bättre än i tisdags & tack gode gud för det :) Gött att sluta 17 idag också istället för att gå till kvällen, det gör väldigt mycket.

Jag väntar på att klockan ska bli halv 8 så jag kan gå ut och gå en långpromenad, jag behöver det känner jag och framförallt få luft :D Jag och MR.R var ju till filipstad igår som sagt och bilen gick igenom så nu ska vi ha den upp till arvika om 6 dagar. Är verkligen hur pepp som helst, sitter och pratar med alla möjliga på msn om festivalen och allt som har med den och göra, SÅ UNDERBART :D Igår kväll gjorde vi flagga till vårat camp också, litte snygg. Nån som läser denna blogg som ska till arvika, isåfall vilka ska ni se? när åker ni upp? vad har ni för camp? m.m ;)

Men peppa vidare blir.

yoooho / linn



1 kommentar:

Anonym sa...

Vi har ett fetingcamp inne på festivalområdet:D det slår ingen iaf :D haha... dessutom kommer nog vi vara törra å sova på mediacampingen :P Men ludda...va så säker på att jag kommer träffa dig lika mycket för de. Jag ska se så många jag hinner men Koooks MÅSTE jag se ialla fall så mycket vet jag. Hur ser eran flagga ut? :D

 
Följ min blogg med bloggkoll