söndag 15 juni 2008

Nu är det över, slutt, kaputt

Nu är skolan och studentveckan över, nu är det verkligheten som gäller och den frestar nåt så enormt! :D

Jag hade världens bästa studentdag, den började med champagnefrukost i stadsträdgården med klassen, fotografering och massa härjande. Jag har aldrig skrikit och ropat så mycket ramsor i hela mitt liv, alla var helt lyriska och det glädje mig så oerhört mycket :D Vi kunde knappt vänta på att få springa ut till våra nära & kära, men när vi väl sprang ut sjöng vi studentsången och såklart "vi har tagit studenten" och tillslut såg jag min skylt och där stod mamma,pappa,lena,janne,albin,mormor,farmor och farfar, tilda, hanna och ida :D Jag blev så glad så jag grät av lycka men också för att det var lite små jobbigt, men jag fick massa fina blommor och kramar. Sen var det dags för att åka släpkärra med Malin H, Ida B, Maria, Åsa & Toffe vi sjöng, drack champagne/cider och härjade några varv runt på stan :D Sen hem till släkten och vänner för att äta och få presenter, men jag var inte särskilt långvarig pga att vi skulle in till stan och förfesta med klassen och efter förfesten begav vi oss till nöjes där jag även träffade min favorit MR.R vi dansade och stojade hela natten lång närmare bestämt klockan 04.30 kom vi hem. Det var en lång dag och natt, riktigt underbar! GE MIG DEN DAGEN IGEN.

Men nu är skolan över och jag började jobba igår och det känns jävligt bra, för nu ska jag ligga i och jobba så mycket som det går för jag vill flytta hemifrån :) Ha en egen lägenhet som man får göra ordning själv, vilken dröm.

yoooo / linn

Inga kommentarer:

 
Följ min blogg med bloggkoll