söndag 29 juni 2008

I Likey

Oj jag har ju glömt att berätta hur jag tyckte Satc filmen var ju, och den var alldles underbar! Den inkluderade varannan minut gap skratt och varannan minut tårar, den var helt klart så himla värd att se. Men det känns så konstigt nu när man ligger och glor på massa gamla avsnitt, nu är allt slut lixom nu har man inget att se fram emot, för som jag har gått och väntat på att serien skulle filmatiseras!

Men efter filmen gick jag och Ida på score och tog en öl och satt och prata om det mesta, gud vad mysigt som har fått det där inne förresten. Och igår hamnade jag och Carro på score också, vi satt på uteserveringen med Jennie och Michel vi satt och drack öl och den nya cidern i den "vita flaskan" (har glömde bort vad den hette) sen var vi inne på arena en sväng jag & carro men som vanligt sög det där, tur att vi fick fribiljetter säger ja för det är inte värt att betala. Men det var en mycket trevlig kväll :D

Sitter och lyssnar på musik nu och ska strax ta en promenad sen ska jag till Robin och kolla på EM-finalen!

Snart är det dags också, 3 dagar kvar.

yooyo / linn

Inga kommentarer:

 
Följ min blogg med bloggkoll