torsdag 19 juni 2008

En kulen natt natt natt

Här sitter jag och hostar & har nästan nyss kommit hem från min nalle :) Vi har kollat på sopiga jävla sverige och myst bara, var skönt och se honom då jag har saknat honom. Men imorgon kväll efter jobbet åker jag ju dit igen och ska vara där över midsommar och lördagen, ska bli härligt! Hoppas han frisknar till lite bara, den sjuklingen.

Men som sagt sverige sög, inte värda att spela EM ens med det spelet dom har. Jag & Nils ska få bort den där jävla lagerbäck, han förstör. Men nog om det jag ska kolla ett avsnitt SATC (filmen har förövrigt premiär på lördag om ingen kunde ha undgått detta, jag kommer troligen inte kunna få se den) & sen ska jag sova för jag ska upp runt 10 tiden.

yooohuu / linn

Inga kommentarer:

 
Följ min blogg med bloggkoll