tisdag 17 juni 2008

Halvt död

Just nu känner jag att det är lite för tidigt för mig, har ju fått in en vana att gå och lägga mig väldigt sent och gå upp hyffsat sent iallafall men idag ringde klockan 9.00 och det var bara att stiga upp det så man hinner göra lite saker innan man börjar jobbet 10.30.

Ja nu har verkligheten börjat så att säga, men det är faktiskt riktigt skönt på ett sätt för nu känner jag bara för att tjäna massa pengar så jag har råd med en lägenhet som jag längtar så efter :)

Slutar klockan 20.00 ikväll, fårse vad jag gör efter för imorgon börjar jag ju faktiskt inte förrens 15.00 som tur är. Jag saknar Robin, jag ska fråga om han vill göra nått ikväll kanske :)

Men nu måste jag greja med matlåda och sen fixa iordning håret, viktigt viktigt!

Yo / Linn

Inga kommentarer:

 
Följ min blogg med bloggkoll