måndag 23 juni 2008

The weekend

Midsommaraftonen blev riktigt lyckad. Jag och Robin gick upp i tid och fixade, gjorde långbord, åkte till bergvik och köpte lite viktigt och städade iordning innan alla skulle komma. Klockan 5 trillade de första in och sen blev det bara mer och mer, vi grillade, spelade kubb, sjöng till akustisk gitarr, rökte vattenpipa och hade jävligt kul :D Dagen efter var därimot ganska jobbig då vi var tvungen att städa bort all dret, det är helt sjukt hur grisig man är när man är full alltså haha. Men sen blev det mys med kebab, godis och film för hela slanten, helt sjukt va mysig han är den där MR. R :D

Sen igår blev det jobb, och jag var ansvarig på kvällen så det var jävligt mycket att stå i & jag hade lite små panik som vanligt när det är nya grejer. Sen åkte jag tillbaka till hammarö och kollade på fotboll och film :) Sen idag har jag och robban planerat för arvika, vi har pratat om vad vi ska ha med oss för grejer, fixat bil dit och massa sånt. Nu är det 9 dagar tills vi åker, KOM DIT NI MED FÖR DET KOMMER BLI SÅ SJUKT KUL!!!!!!

Idag hade jag tänkt att gå på Sex and the city filmen men ingen som kan bli med, så det får bli en efterlängtad långpromenad sen glo på Sex and the city hemma faktiskt, det är ju så sjukt bra.

Hare gött.

yoo / linn

2 kommentarer:

Anonym sa...

Lät som en trevlig midsommar :) DET kommer vara aproligt på arvika i år :D Kooks kommer vara hur bra som helst, precis som du säger Luddis! Få med dig någon och gå på SATC så fort du kan. Du kommer att älska filmen :D

Linn sa...

Kommer vara grymt och jag ska hänga i erat tält ronja :D

 
Följ min blogg med bloggkoll