fredag 27 juni 2008

Jordgubbar

Efter jobbet så åkte jag iväg och hämtade Ronja i skåre och vi åkte ut till bergvik för att köpa festival öl och sen fanns det inga mysiga fika ställen såklart så vi köpte jordgubbar och satte oss på en bänk och hade en lång och mysig pratstund :) Var ju riktigt längesen vi sågs, men idag sågs vi och på arvika lär vi ju göra det så!

Är rätt hungrig så jag och mamma ska väl göra iordning tacos snart, jag är riktigt sugen på det alltså för det har ju mest blivit grilla nu ett tag men idag bojkottar vi det. Ska även ta en öl till maten, ska bli riktigt gott det med :D Och sen vet ni ju vad det blir ikväll, JAG LÄNGTAR!

youhuu / linn

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja det var mysigt att ses :D och ÄNTLIGEN ska du se Sex and the City :D hoppas du kommer gilla den sötå!

 
Följ min blogg med bloggkoll