onsdag 18 juni 2008

New day

Ny dag idag, eh?

Ställde klockan på 12.00 för att jag tänkte att jag skulle hinna med att åka till stan och lämna in min klocka som jag fick i studentpresent som visst har slutat att funka, det är jävligt dåligt tycker jag. Men mamma skulle till stan sen lite senare så jag slapp åka in, vilket var mycket skönt :) Så jag och mamma började att packa ner mina studentpresenter i banankartonger, inte för att jag inte vill ha dom eller är otacksam utan för att jag ska ha dom när jag flyttar hemifrån vilket jag hoppas på är snart. Jag har hittat en lägenhet på haga som är rättså billig och intresserar mig så jag väntar på svar från henne!

Idag blir det jobb från 15-20 sen ska jag åka till hammarö och kolla fotboll, hoppas Sverige vinner men det borde dom lungt göra :D Sen ska vi väl planera midsommar också, det ska bli riktigt kul!

Men nu blir det käk, stuvade makaroner!

yooooooho / lennnnnnn

Inga kommentarer:

 
Följ min blogg med bloggkoll