måndag 27 april 2009

Full späckat

Jag har varit väldigt dålig på att uppdatera i helgen, har ju vart fint väder och jag har gjort så mycket annat skoj. Men jag kan ju dra en liten snabb resumé!

I fredags så blev det ju afterwork som jag snackade om. Det var jag, carro, maria, malin och sandra :D Det var inte fullt så drag som vi hade tänkt oss så vi tog några öl och käkade lite sen drog vi vidare mot uteserveringarna, satte oss och drack mer och snackade järnet sen blev det ankan en sväng för några utav oss men det var inte så himla roligt eftersom vi kom dit runt 11 tiden så vi bestämde oss för att käka och sen dra hemåt. Men det räckte kan jag säga, jag mådde dåligt när jag vaknade.

I lördags så hämtade mamma upp mig på förmiddagen så åkte vi ut till biltema och köpte en cykel till mig, sen blev det även en tripp till bergvik där jag köpte lite skor och annat smått och gott. Sen så kom Carro till mig och lite senare de andra. Så vi förfestade här, sen begav vi oss till Hanna där det var lite folk & slutligen blev det nöjes. Det var en rättså hyffsad kväll :)

Nu har jag precis gjort mig lite köttfärssås som jag ska äta lite mer utav innan det blir diskande och dammsugande.

yohoho / linn


Inga kommentarer:

 
Följ min blogg med bloggkoll