onsdag 29 april 2009

SICKO

Jag vaknade 4 nu imorse och jag har knappt sovit en blund och orsaken till detta är min onda hals. Den är så svullen så det är jobbigt att svälja! Så nu sitter jag här och vet inte om jag ska åka till jobbet eller vara hemma och ta kontakt med vårdcentralen och få be att komma och ta ett halsprov. Det sistnämnda känns bäst, i mitt jobb ingår det att sitta och prata hela dagen och jag vet inte om jag kommer palla det.

Åh jag är aldrig sjuk, men det här är andra gången detta år. Jävla skit, jag gillar inte alls att vara hemma från jobbet för jag får väldigt dåligt samvete!

Men antar att det får bli vårdcentralen idag, och nåde dom om jag inte får komma dit. Sen får jag hoppas att jag mår bättre så jag kan jobba imorgon, då det är valborg och det är ju tänkt att fira med lite grillning m.m

yohoho / linn

Inga kommentarer:

 
Följ min blogg med bloggkoll