onsdag 29 april 2009

Skräckvättsfläckar

Maten smakade perfekt, det blir fler gånger kan jag säga. Redan imorgon kanske eftersom det blev lite över, även om Carro gluffsade i sig en biff och tzatsiki haha ;>

Vi har bara chillat ikväll med turkiskpeppar stångar som fanns på walle, sen har vi sett diverse tv-program och legat i soffan och pratat om en massa :) Det är bra & ha Carro hemma, det gör mig glad.

Men nu ska jag ge upp för idag och lägga mig i sängen och se massa Entourage tills jag somnar. Har ställt klockan på 09.30 (rena drömmen) då ska jag ringa och be att få ta halsprov, det blir gött jag älskar doktorer........ eller nä, jag har sjukhusskräck så det skriker om det. Det värsta scenariot imorgon är att dom ska ta blodprov eller nåt, alltså jag kommer total svimma eller bara rusa därifrån. Nej men lugna ner dig nu Linn, du har ont i halsen det är vanligt! OK?

yohoho / linn

Inga kommentarer:

 
Följ min blogg med bloggkoll