torsdag 9 april 2009

SVENSKA MÄSTARE 09

Igår blev det match hemma hos Mia med hon & robin! :D Jag var så nervös hela matchen så jag visste inte vart jag skulle ta vägen, och dom sista 10 minutrarna så kunde jag knappt titta, mina armar och ben var lite överallt tror jag & jävlar i bomben vad vi skrek. Hade så gärna velat vart där :D Efter matchen var vi helt i extas och vi drack massa öl och fortsatte in till torget där hela karlstad befann sig. Man sjöng, skrek, hoppade på bussar och bara njöt. Vi träffade Robert också, så vi gick in och fortsatte fira på Ankan. Stämningen var på topp igår & GULDET KOM HEM TILL KARLSTAD IGEN! :D:D:D



Imorse var det inte lika kul, rösten var nästan försvunnen och vi var segare än någonsin. Men det är så jävla värt, fan va roligt vi hade.

Nu har jag precis käkat hamburgare och snart ska jag däcka.

yohoho / linn

Inga kommentarer:

 
Följ min blogg med bloggkoll