torsdag 2 april 2009

HOFFAN

Vilket underbart väder karlstad bjöd på idag, det kändes ju nästan lite dumt att gå in på gymmet och köra ett pass man kunde lika gärna gjort något ute. Men jag ger allt där och det gör jag inte om jag springer eller nåt, då fuskar jag gärna haha. Men ja gjorde mig iordning efter och drog ner på stan och till mache för att köpa en smarrig sallad, och det kan jag lova att den var. Där blir snart igen kan jag lova, lite nice att ta med och sätta sig någonstans! :D

Jobbigt att gå in och jobba också, men det pushade mig att jag hade helg efter veckans snabbaste pass. Och nu har jag helg, det är super skönt & jag är rastlös som vanligt. Jag hatar verkligen att bara sitta still själv hemma, det ska vara fart och fläkt jämt :D

Imorgon drar jag till hammarö och där ska jag spendera min helg hemma hos R! Det ska bli skönt, hoppas det blir nice väder så man kan va ute hela dagarna :D

yohohoh / linn

Inga kommentarer:

 
Följ min blogg med bloggkoll