lördag 18 april 2009

Lite av allt

Nu för några minuter sedan åkte Maria hem.. Det var en rolig kväll igår, Vi satt och drack vin, köpte pizza, rökte vattenpipa och tillslut härjade vi loss som satan till The sounds och dylikt. Lite senare fick vi för oss att vi skulle dra ner till stan och Ankan, väl därinne så kände jag nog att jag inte riktigt hade så mycket lust att vara där. Men vi dansade i 1 timme ca sen så drog vi hem, kom hem runt 1 och det var rätt skönt på ett sätt. Vi hade ändå hållt på sen klockan 5-6 :)

Idag så vaknade jag och Maria vid halv elva så vi drog oss lite och chillade, sen bestämde vi oss för att göra oss iordning och gå in emot stan och äta lite. Så vi käkade nachos och enschiladas (stavning?) på kebabhouse, tog även en öl till det. Sen blev det första mjukglassen med nougatsås på, helt underbart.

Nu sitter jag här ensam, vet inte alls vad jag ska göra ikväll.. Är medbjuden till Nöjes men jag känner att jag inte har någon större lust för tillfället, jag har så mycket annat i huvudet.

yohoho / linn

Inga kommentarer:

 
Följ min blogg med bloggkoll