måndag 6 april 2009

Lövley

Vilken underbar dag, blir helt lycklig. Idag har det blåst varma vindar hela dagen, och det har bara varit helt ljuvligt. Jag har dock inte varit ute så mycket pga jobb och träning, men jag har gått till och från bussen också har jag putsat fönstret i bara linne! :>

Det har inte hänt så mycket annat idag förutom det jag nämnde ovan.. Jag har mest lagat mat, chillat också var Ronja & Niklas här en kort sväng :)

Imorgon kommer moster hit och gratulerar mig, jag fyllde ju 19 i NOVEMBER! HAHA, det brukar bli så i våran familj att man firar varandra ett halv år efter, vet dock inte varför det har alltid varit så. Så jävla wierd :D Sen är det ju match, någon sugen på att se?

Jag vill ha min Robin här, underbara du.

yohoho / linn

Inga kommentarer:

 
Följ min blogg med bloggkoll