söndag 19 april 2009

Söndag & Sol

God förmiddag.. Jag vaknade för en halvtimme sedan ungefär, sjukt skönt att få sova ut lite känner jag så jag orkar jobba i veckan! Det blir en kort vecka denna vecka också, har tagit ledigt till helgen för Carolines skull :D Hon kommer hem imorgon, det blir bra det.

Idag så ska jag träffa Ronja, det får bli att vara ute i det fina vädret och hitta på något skoj. Kanske en repris av igår, MJUKGLASS alltså! Jag skulle behöva fräscha upp lägenheten lite för det ser ut som ett helvete om man får uttrycka sig så, kanske borde handla också för det finns inte så mycket i kylen förutom endel grejer som gått ur datum. Jag kanske borde äta lite mer mat haha :(

Men ska ta en dusch nu, sen hitte på nö.

yohoho / linn

Inga kommentarer:

 
Följ min blogg med bloggkoll