tisdag 21 april 2009

SHIT

Är hemma efter 9 timmars arbetsdag och 1 timmes slitande på gymmet, men ack så skönt :D

Jobbet har gått relativt smärtfritt förutom att jag nästan somnade på soffan på lunchen, men ryckte snabbt upp mig genom lite kaffe och tjötande med kunder.
Förresten det äckligaste som finns hände idag på ICA SUPERMARKET I FORSHAGA, en gammal tant bajsade på golvet. Jag visste inte vart jag skulle ta vägen, det var precis innan jag började jobba som tur var så jag slapp och se det, eller jag såg i kameran. Jag fick kväljningar när jag hörde det & jag kunde absolut inte gå nära godishyllan på hela dagen även om det var upptorkat med världens starkaste medel typ. JA, jag är lätt kväljd!

Men nog om bajset, fyfan haha. Jag kan inte sluta tänka på det äcklet :(

Imorgon efter jobbet ska jag träffa Caroline, det ska bli fett nice! :D

yohoho / linn

1 kommentar:

E sa...

GAHAHAHAHAH synd att du inte fick torka, hahahah :D

 
Följ min blogg med bloggkoll