onsdag 1 april 2009

April April

Abbe såg inte ut att bli så glad över mina presenter, i och för sig så hatade jag också att få kläder som unge men nu fattar jag varför de vuxna köper det. Han har mängder med leksaker och han bara glömmer bort den efter ca 1 vecka om man inte köper nåt super dyrt och intressant, men mamma blev glad att han fick lite sommar kläder iallafall haha ;D

Vi har proppat massa tacogratäng med sallad och sen hemmagjord daimtårta på det, shit jag är en mätt tjej vid det här laget. Fick skjuts hem av Patrik, hann och se de två sista perioderna och jag finner inga ord, vart var färjestad idag? Hoppas att de hittar glöden tills fredag, då jävlar ska vi visa dom jävlarna vad vi går för. (Ursäkta ordspråket, jag är en dålig förlorare)

Har även nyss vart ute på en promenad med Mia & hennes hund Molly. Skönt att hon har flyttat hit till Norrstrand nu också, ca 2 minuters avstång från mig :D

Torsdag imorgon och det betyder sovmorgon, YES!

yohoho / linn

Inga kommentarer:

 
Följ min blogg med bloggkoll