måndag 20 april 2009

Sova? Vad är det?

Nu är det måndag & jag är uppe med tuppen som vanligt, är faktiskt inte så trött som jag BORDE vara egentligen men jag tror inte riktigt jag hann och somna in ordentligt så det kanske är anledningen? Jag vet inte riktigt vad klockan var när jag somnade men jävligt sent gissar jag på. Jag bara låg och vred och vände på mig och var inte alls trött, nu i helgen har jag varit svin trött runt 1 men nä inte när man ska upp till jobbet inte!

Men jag ska väl kila till bussen, åka och äta frukost på jobbet för jag börjar ju inte förrens 10 & det går ju såklart inga bra bussar tills dess, sen är det att jobba järnet till 15.00 & sen blir det gymmet!

Jag återkommer..

yohohoo / linn

1 kommentar:

sara sa...

ludda.. ja ska flytta te karlstad=)

 
Följ min blogg med bloggkoll