fredag 12 december 2008

Dö trött..

Idag vaknade jag sent igen, bueä. Robin skulle upp runt 10 snåret idag så jag bad honom att han skulle ringa och väcka mig men jag ställde klockan på 10.15 ifall han skulle glömma så klockan ringde då men hade jag någon ork att kliva upp då? Nej, så jag vaknade runt 11 men orkade inte kliva upp då heller men sen runt 12 tiden vaknade jag och kännde att jag måste nog även om det tar emot. Då landade jag i soffan med en kaffekopp och kollade på en skit bra film på tv4 film, 1939 hette den. Men jag låg och halvsov ibland, jag måste ha något i kroppen så trött som jag var igår och idag.

Idag blir det bara lugnt, ska hem till mormor en sväng, styra lite för imorgon sen bo i soffan och glo på idol finalen & se om det är något och ha.

yohoho / linn

Inga kommentarer:

 
Följ min blogg med bloggkoll