onsdag 3 december 2008

Han är såååå bra

Oj har inte blivit något inlägg på hela dagen. Jag hade ställt klockan på 09.40 och klockan 10.00 var jag på språng till stan för att fixa glajorna, så jag lämnade dom på synsam för att dom skulle pilla med dom och då åkte jag till min goding som så snällt låg i sängen när jag kom. Vi låg och kramades och värmde varandra sen blev det kaffe & mys med bo för att sen åka och hämta glajorna som var fina med nya glas och hela igen & TACK GODE GUD FÖR DET.
Sen så åkte vi till det libanesiska stället på sundsta, där jag blev bjuden av min underbara robin vi åt mycket god lasagne & annat som var på buffén, shit vilket nice ställe.
Sen har vi vandrat runt på stan & letat lite skor utan resultat (jag kan bara säga att jag hatar vintern när det gäller skor) sen har vi druckit latte på coffeehuse by george. Jätte mysig dag med min goding :)

Just fan, jag har ju jobbat också haha. Hänt mycket på en dag & det är urskönt. Så jag sitter och knarkar russin nu & ska snart se på GA.

yohoho / linn

Inga kommentarer:

 
Följ min blogg med bloggkoll