tisdag 30 december 2008

Förberedelser

Ja teatern igår var verkligen super bra, tack älskling. Vi gick även på stan lite innan, jag hittade ett snyggt nyårslinne och robin köpte en mysig tröja sen så drog vi även en fika på waynes. Jag tror ärligt dom har saknat mig där, jag hade ju faktiskt stamgäst kort ;D

Idag vaknade jag upp bredvid min Robin efter lite tjat och massage så gick vi upp och drack kaffe och spela mario cart med abbe. Sen var det dags för att tjäna stålar & nu sitter jag här och har det rättså tråkigt faktiskt.

Men imorgon blir det förfest och middag hos Rob. Robin & han har vart och handlat godsaker idag som vi ska laga imorgon och sen blir det en galen och rolig förfest hoppas jag på, jag är faktiskt ensam tjej haha. Sen ska vi dra vidare till mina kompisars radiostudio för att festa hela natten lång, tror jag iallafall haha.

Jag sa ju att jag skulle skriva en årsresumé, jag får tänka lite på saken. Måste verkligen komma ihåg vad jag har gjort haha.

yohoho / linn

Inga kommentarer:

 
Följ min blogg med bloggkoll