måndag 8 december 2008

Den flygande stenen

Oj har verkligen glömt bort att blogga i helgen..

Men det har vart en perfekt och mysig helg, jag jobbade på lördagen fram till 19 sen kom Robin och hämtade mig också handlade vi lite gott inför kvällen. Det blev god mat, om jag ska vara exakt så blev det smördegsinbakad fläskfilé, kroketter och hemgjord pepparsås. Det blev tv-tittande, filmtittande och mys hela kvällen lång. Igår sov vi lite för länge & bara tog en chilldag med att se Mysteriet på greveholm och det började vi dagen med idag också + att jag hade gjort en ordentlig mysfrukost i tv-rummet.

Det var lite av min helg, hel lugnt & skönt har det varit med min absoluta favorit.

Veckan består av: Äta lunch med mormor imorgon, träffa R på onsdag-torsdag, jobb & avskedsmiddag + utgång på lördag med Charolotte och CO & imellan där så hoppas jag på lite jobb också. Mm, det blir nog en bra vecka.

yohoho / linn


Inga kommentarer:

 
Följ min blogg med bloggkoll