tisdag 9 december 2008

Tack och lov det var bara en dröm

Sitter här med en kopp kaffe bredvid mig, satans va gott en förmiddag som denna. Inatt kunde jag inte sova, jag var verkligen superduper trött men ögonen och kroppen ville inte koppla av för en sekund. Men tillslut efter jag hade vänt mig om ett x antal gånger så somnade jag väl av att jag var uttråkad. Jag började drömma jätte konstigt, sådna drömmar vill man verkligen inte drömma och jag vaknade helt plötsligt jätte svettig och orolig tills jag insåg att det var en dröm. Så jag somnade vidare och sen vaknade jag av att mormor ringde!

Somsagt, ska ju dit och käka lunch & samtidigt åka förbi pappas jobb för en till kopp kaffe.

Jag skulle behöva städa mitt rum också känner jag, jag skriver det här för en påminnelse till mig själv. Det är dammigt utav bara sjuttsingen.

yohoh/ linn

Inga kommentarer:

 
Följ min blogg med bloggkoll