onsdag 17 december 2008

FAN FAN

FAN.. Hade skrivit värsta långa texten så råkade jag komma åt en knapp och raderade allt, ibland är man bra smart.

Mamma väckte mig iallafall runt 10 tiden för hon skulle till tandläkaren och bli borrad, så hon tyckte jag skulle passa Abbe. "Visst" sa jag och slumrade till lite, han behöver ju inte särskilt mycket vaktande när han sitter och spelar på hamsterpaj. Jag vågar inte ens tänka hur hans framtid kommer se ut när han är beroende av datorn när han är 4 1/2 år. "Linn kom och kolla jag spelar fightingspel och jag är bäst" Söt kille det där ;D

Jag sitter iallafall och kollar på musikhjälpen & äter clementin, den där Stig Helmer tavlan i pärlplatteformat är ju sjukt cool. Ska jag bjuda över 10 000?

yohoho / linn

Inga kommentarer:

 
Följ min blogg med bloggkoll