fredag 26 december 2008

Lite allt om allt

Nu har godingen åkt hem, han skulle få besök ímorgon förmiddag och kunde inte stanna och mysa längre. Gillar inte alls att vara ensam, men vi ska ses på måndag igen då vi ska på teater och troligen gå ut och käka innan! Han är iallafall världsbäst som har hjälpt mig med allt idag, han är toppen! ;>

Jag ska väl sitta här och nörda lite ett tag, ska nog slå på ett greys avsnitt som jag har varit lite dålig med ett tag men jag är SNART klar med säsong 4 och ska ge mig på säsong 5 som sänds på tv: Jag hoppas för guds skull att det håller samma kvalité som de senaste säsongerna även om jag tycker att slutet av 4an är lite dryg. Men det blir bättre intalar jag mig själv ;D

Sitter och pratar lite med Therese på msn också, saknar henne sjukt mycket. Vi hinner aldrig ses nästan pga jobb och att grejer kommer imellan!

Och FAN.. vad jag diggar min nya skärm, helt sjukt stor! ;>

yohoho / linn

Inga kommentarer:

 
Följ min blogg med bloggkoll