måndag 29 december 2008

Run away with you

Fredde kom nyss till mamma, han hade såklart med sig sitt PS2 & jag var tvungen att ta en nhl match mot honom. En sak har jag lärt mig det är att jag aldrig mer ska köra mot honom iallafall, han vann över mig med 10-1 och då hade inte ens tredje spelats klart för jag gav upp och gav Albin kontrollen istället haha.

Nyår på onsdag också. Planerna är väl inte riktigt klara än men det ser ut som att vi ska förfesta och äta middag hos Robert för att sen åka till radiostudion eller till en fest som Stina hade kirrat. Men vi får se, jag bara vet att det kommer bli kul ;)

Min fråga till er är: Vad ska ni göra på nyår då?

Ska strax käka potatisgratäng och rostas & sen åka till hammarö och hämta min älskling. Vi ska en sväng till mitt i city innan teatern och kolla in lite kläder till nyår.

yohoho / linn

Inga kommentarer:

 
Följ min blogg med bloggkoll