fredag 12 december 2008

Friday

Blev lite ändrade planer, påvägen hem från mormor så pratade jag med Robin i telefon & han och några till skulle på säg-spexet så vi bestämde att jag också skulle hänga med på det. Så det var bara att brumma hem, sätta sig i den andra bilen och fara till Sundsta! Jag har aldrig sett på det de tidigare åren, men det var riktigt bra & dom som har sett det förut tyckte det var bland de grymmare. Så det har varit en trevlig kväll, avslutade med mat från McDonalds och kollade på slutet av idolfinalen.

Imorgon ska jag upp ca halv sju, halv åtta bör jag vara vid travrestaurangen och klockan 9 får vi reda på om det ens blir någon v75 pga något virus hos hästarna. Men annars så har jag tänkt att sluta runt 5 för att snabbt åka till hammarö och robin för att göra mig iordning och sen åker vi till Charlotte och förfestar och sedan drar vi ut i natten.. vart det nu blir :)

Det blir nog inte så mycket mer inlägg denna helg, för jag stannar hos robin efter imorgon kväll tills måndag! Så det blir söndagsmys där, troligen med film,gos & pizza! :)

yohoho / linn

Inga kommentarer:

 
Följ min blogg med bloggkoll