fredag 26 december 2008

Hemskt bra

Nu har jag inte uppdaterat sedan julaftons morgon, men jag har inte riktigt haft tid och lust och sitta vid datorn nu i några dagar.

På julaftons eftermiddagen hämtade pappa mig från jobbet och vi åkte hem och grejade i ordning det sista för maten samtidigt som vi kollade lite kalle anka. Men sen blev det mat, snaps och diverse drycker! Sen blev det tv-tittande och julklapps öppnande, och det dök upp många uppskattade saker :) Men lite utav det var en iPod, pengar,
presentkort, parfym, pyamas, underkläder och massa nyttigheter. Lillebror fick ett playstation så vi satte igång och köra singstar till sena natten :) Det var helt enkelt en jätte mysig julafton.

På juldagen så bar det iväg till min älskling på hammarö. Vi har bytt julklappar med varandra, jag fick biljetter till Julsagan av Charles Dickens som går på tempelriddaren i karlstad också fick jag en mus till datorn eftersom jag skulle köpa lite grejer till den idag.. Men det kommer lite senare ;)
Han fick en klocka utav mig, en superfin sådan som han
själv har pekat ut! Sen bara myste vi, åkte till ica och köpte lite gott att äta till Mupparnas julsaga.

Idag då ställde vi klockan på 9 men kom inte upp förrens 12 ungefär, då hade väl Robin fått nog av mitt tjat kan jag tänka mig :D Vi åkte iallafall till ett super fullt bergvik, helt sjukt vad folk handlar. Men jag köpte iallafall en skärm till min dator och ett tangentbord. Jag är lite trött på laptop, får ont i ryggen och så. Men nu har jag iallafall riktiga grejer, och jag tror jag vet en som är lite avis på mig hihi :(

Vi har myst hela dagen sen vi kom hem, ätit tortillas, spelat Wii och kramats. Och nu tror jag faktiskt att en liten filur har däckat i min säng, sötnos! :)


Jag älskar dig.

yohoho / linn

Inga kommentarer:

 
Följ min blogg med bloggkoll