fredag 5 december 2008

Oh..

Vaknade ruskigt försent imorse, klockan 12.25 slog jag upp ögonen med lite panik i skallen då jag hatar att vakna sent. Men först vaknade jag faktiskt halv tio av såklart våran telfonterroriserare som jag inte vet vem det är så jag tänkte bara vila lite till och det blev ganska mycket vila för min del! :D

Men jag har hunnit fixa med massa tvätt, både vikit och tvättat. Jag har även lagat mat, druckit kaffe och ätit nobless chokladhjärtan som var riktigt farligt goda. Julen är farlig med all jävla choklad, det är så gott :(

Ska snart åka iväg och jobba sen vet jag inte vad som sker ikväll, mamma ska ha fest här hemma och jag vill egentligen inte vara hemma då men jag bör sova runt 1 inatt för jag börjar 11.00 imorgon så jag får väl hänga här hemma ändå. Hade tänkt mig en tur till hammarö och R men vi kom på att jag bara kommer kunna vara där i ungefär 2 timmar och det är ungefär 4 mil fram och tillbaka så det är nog lite onödigt. Det är nu man vill bo närmare varandra, ja till och med i samma lägenhet =)

yohoho / linn

Inga kommentarer:

 
Följ min blogg med bloggkoll