måndag 1 december 2008

Måndag, puuh

Har precis kommit hem från jobbet, har jobbat på travrestaurangen från 9-19! Det har varit julbord & jag kan säga att jag är absolut inget stort fan av det. Men det gick väl, det var lite väl mycket folk i köket för att man ska ha något att göra hela tiden så jag har mest kännt mig ivägen.

Igår åkte jag som sagt till Robin. Vi hade första adventsmys med att baka lussekatter, dricka glögg & julmust sen ligga och bara mysa och rå om varandra. Vi har vart tillsammans i lite över 4 år & jag blir bara mer och mer kär i honom, han är den mest underbaraste jag vet & jag vill alltid vara i hans närhet.

Jag kom hem lite tidigare än beräknat idag, så nu blev jag lite rastlös. Fårse vad kvällen bjuder på, jag anar dusch och däcka i soffan med nåt bra på tv såsom boston tea party med fille&freddan.

yoohoho / linn

Inga kommentarer:

 
Följ min blogg med bloggkoll