tisdag 31 mars 2009

Gött trött

Gött trött jag känner mig efter en dag på jobbet, stenhård benträning på gymmet och sen en tallrik jättegod baconpasta! :D

Innan träningen var jag en sväng på stan och köpte present till Albin, han ska få snygga shorts, tischa och ett par kalsonger med musse pigg på som kör cross haha. Han hade önskat sig nya "converse" men dom hade såklart inte hans storlek, bara i rosa och jag tror inte han skulle bli så snygg i det faktiskt, eller han skulle vägra sätta på sig dom för att han skulle vara en tjej då haha. Jag köpte mig själv en röd-brun plånka och busskort för april!

När jag kom hem såg jag att jag hade fått deklarationen och SÅKLART fick jag restskatt, jag har haft 5 olika arbetsgivare som har dragit olika mycket skatt så det är väl orsaken! Fan va sur jag blir, jävla skit.

Nu ska jag duscha, jävligt behövligt.

yohoho / linn


Inga kommentarer:

 
Följ min blogg med bloggkoll