fredag 26 juni 2009

Avis på semesterfirare

Vart underbart mycket sol de senaste dagarna (när jag har jobbat) såklart. Men igår slutade jag vid tre, carro lika så. Så vi satte oss och tog en varsin mjukglass utanför teatern & snackade i den gassande solen.

Idag börjar jag vid tre, jag gillar inte att jobba kvällen nu på sommaren. Vissa tänker, ja men då kan du lägga dig ute innan du börjar. Men min buss går vid kvart i 2 till forshaga och innan det måste jag göra mig iordning så det finns inte så mycket tid för att gotta sig ute. Då börjar jag hellre snortidigt och sen få komma ut och njuta av dagen. Men nu är det bara lördag & måndag kvar och jobba innan jag är ledig i 1 vecka och då bär det av mot arvikafestivalen och jag hoppas innerligt på att vädergudarna vill oss väl den veckan. Då är man ute 24/7, helt sjukt nice.

Ikväll ska vännerna ha lek & drick dag och jag missar det. Fårse om dom hittar på något när jag slutat också så jag också får ha lite skoj ;D Annars börjar jag 14 imorgon och jobbar till 20, vilken stor lust jag har känner jag.

Ja men, allt är kanoners annars :)

Nu ska jag dricka upp kaffe, dra till wallinders och köpa något ätbart innan det bär av mot ett svalt och kallt ICA!

yohoho / linn

Inga kommentarer:

 
Följ min blogg med bloggkoll