tisdag 9 juni 2009

Maaaaat

Orkade inte riktigt med att skriva inatt, var ganska trött om man säger så. Idag får jag försöka lägga mig LITE tidigare. När jag väl skulle sova inatt så kom jag på, fan jag har ju tvättstuga imorgon klockan 07.30, det är ju ingen höjdare direkt. Men jag masade mig upp efter att ha bara sovit 5 timmar och drog igång 2 maskiner och sen gick jag och la mig, sådär höll jag på tills klockan var 12 då fick det vara nog med latheter.

Så nu har jag varit & tränat, kändes tungt idag men det gick. I will never give up! Så nu lagar jag lite käk & senare ska jag och Carro dra och kolla på sundstas bal. Vi var även och kollade på de resterande skolorna igår, kollade på Ida! Gud så fin hon var :) Jag ville verkligen vrida tillbaka tiden 1 år då jag själv fick gå på bal.

Åter till maten.

yohoh / linn

1 kommentar:

björken sa...

vi vill ha bal.. igen! & studenten, igen. så på med mössorna på torsdag!

 
Följ min blogg med bloggkoll