fredag 12 juni 2009

Studentfirande, fredag & regn

Igår så var vi och firade Idas student! :) Efter vi hade sett när hon sprang ut så åkte vi in till stan, jag, carro och jesper satte hoss på en uteservering och kollade och skrek på alla flak som åkte förbi! Sen for vi vidare hem till Ida och åt massa god mat & drack vin och champagne, satt och pratade en massa och hade jätte roligt. Sen blev det förfest hemma hos mig med endel folk innan det blev ankan. Där var det riktigt mycket folk, svetten sprutade av allt dansande och stämningen var på topp! :)

Somnade in vid 6 tiden imorse och vaknade väl runt 12 tiden, lite för lite timmar så idag har man varit riktigt seg. Men jag sitter och väntar på ett samtal, så kanske man ska påt' igen! :D

Nästa vecka börjar jobbet igen, om jag ska vara ärlig så ska det bli väldigt skönt. Framförallt när pengarna rullar in!

yohoho / linn

Inga kommentarer:

 
Följ min blogg med bloggkoll