söndag 14 juni 2009

Vilket härj

Nu är jag back on track igen, eller ja inte fysiskt men.. Har iallafall haft en sjukt rolig helg, har festat hela helgen och träffat massa nytt och roligt folk.

I fredags blev det lite öl och cider hemma sen blev det ut på stan en sväng och ta några öl innan det blev lite efterfest, lite kass sådan men vi hade skoj vi som var där. Vakna i lördags väldigt trött och sliten, men det blev påt' igen på eftermiddagen och igår vart det förfest igen, uteservering och sen avsluta med nöjesfabriken. Dansade järnet och hade jätte roligt :) Sen gick vi runt lite i stan och träffa lite folk, drack vin och skrattade. När det började ljusna fick det bli vägen hem :)

Jag minns knappt när jag festade så många dagar i rad, men en sak som är säkert är att det nog får bli lugnt. Jag gör det för min plånbok skull så att säga, den är nog inte särskilt glad nu.

Imorgon startar en jobbvecka, bara ledig söndag. Men det är gött efter att ha vart en ledig vecka, tillbaka till verkligheten så att säga!

yohhoho / linn

Inga kommentarer:

 
Följ min blogg med bloggkoll