onsdag 10 juni 2009

LISTE

1. Hur gammal är du om fem år? 24 och ett halvt, inte ens 25 det är ju bra.
2. Vem var den sista du träffade? Caroline
3. Hur lång är du? 157, tror jag?!
4. Vilken var den senaste film du sett? Det nya landet
5. Vem ringde du senast? Ida
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? "Ja men det ska vi fixa :)" Till Karlan.
7. Vad är dagens planer? Sova, träna, köpa grejer på stan med Carro.
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Sms.
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Skilda vänner.
10. När såg du senast din mamma? 2 dagar sedan.
11. Vilken ögonfärg har du? Blå, det ena har lite gult i sig pga en operation när jag var mindre.
12. När vaknade du idag? 07.30, men somna om 4 gånger pga tvättstugan.
13. Har du någon gång hittat en katt? Ja, jag har hela lägenheten full nu.
14. Vilken är din favoritplats? Vid någon mysig strand
15. Vilken plats föredrar du minst? Kan inte komma på någon konkret.
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Inte den blekaste, men på något jävla bra ställe hoppas jag.
17. Vad skrämde dig som barn? Mörkret & att sova, fast det är väl samma sak typ?
18. Vem fick dig att skratta senast? Caroline
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Nej, tycker jag inte. Har visserligen inga ;)
20. Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar, med inkopplad stor skärm och tangentbord och mus.
21. Sover du med eller utan kläder på dig? Without
22. Hur många kuddar har du i sängen? 4 små och 2 stora
23. Hur många landskap har du bott i? 1
24. Har du någon gång spytt på fyllan? Lite av en tradition tycker jag haha
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Skor, fast det beror väl på?
26. Är du social? haha översocial kan man nog kalla mig.
27. Vilken är din favoritglass? Lakrits är ju sjukt gott, eller någon sorbet
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Skaffa en flådig lägenhet + inredning till den
29. Tycker du om kinamat? Njae, beror på vart man käkar den.
30. Tycker du om kaffe? Om jag gör, det är ett måste
31. Vad dricker du till frukost? Kaffe & Juice, om jag äter frukost
32. Sover du på någon särskild sida? Brukar somna raklång och vaknar på vänster.
33. Kan du spela poker? Pokerhajen.
34. Tycker du om att mysa? Mysa, JA!
35. Är du en beroendemänniska? Roligt nog pratade jag och Carro om det igår och vi kom fram till att jag verkligen är en beroendemänniska. Kvittar vad det gäller nästan.
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Ja, Sara A
37. Vill du ha barn? Någon gång
38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska skulle väl det vara, tråkig som jag är.
39. Har du någonsin åkt ambulans? Nej & jag hoppas aldrig göra det heller, det skrämmer mig.
40. Föredrar du havet eller en pool? Havet & poolen
41. Vad spenderar du helst pengar på? Jaru, gymkort? och kläder blir det när man har råd sen en massa onödiga saker imellan där.
42. Äger du dyra smycken?
43. Har du någon gång testat narkotika? NIX!
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? Fetaost
45. Vem är den roligaste människan du känner? Maria måste det vara, hon är ju som mig haha.
46. Välj ett ärr på din kropp? I pannan, när jag hoppade på ett glasbord när jag var liten.
47. Vad har du för ringsignal? Ring Ring, min mobil har gått sönder men på den hade jag en the kooks låt
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Never
49. Flirtar du mycket? Njet
50. Vart togs din profilbild för din blogg? Hemma på gården innan balen i 3an på gymnasiet
51. Kan du byta olja på bilen? Så jävla okunnig på bilar
52. Har du fått fortkörningsböter? Nej, jag är rätt smidig faktsikt
53. Vilken var den senaste bok du läste? Oj, fråga mig inte
54. Läser du dagstidningen? NWT på internet händer
55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nix
56. Dansar du i bilen? Som fan, bäst på det.
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? 92,2
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? När jag hade tvättid
59. När var du i kyrkan senast? Studenten 08
60. Vilka personer utmanar du? Den som vill. Ronja, ehlin? Eller dom tvingar jag.

yohoho / linn

Inga kommentarer:

 
Följ min blogg med bloggkoll