torsdag 4 juni 2009

BLAOW

Hamnade hemma hos mamma och CO igår kväll efter turen på stan! Mamma hjälpte mig och färga håret, sen åt vi massa tacos och bara satt och pratade om allt mellan himmel och jord :) Alltid lika kul och komma hem till mamma, vi har väldigt mycket och prata om och har exakt lika humor. Var uppe länge inpå natten så det blev ljust, det var hur mysigt som helst. Älskar sommarnätter (även om det inte var som en sommarnatt för att det blåste och var inte alls varmt) men det var ljust och det gillas.

Idag åt jag god frukost sen så tog jag mitt pick och pack och åkte till jobbet och gjorde några timmar, inte så länge men det är alltid något. Sen har det inte hänt så mycket mer än att käka lite mat som blev över häromdagen och sen promenerat med Mia, Molly & Daniel! :) Sjukt skönt ute ikväll. Borde nästan ta sig en till om man får sällskap :)

Snart helg, snart lördag, snart kommer carro hem! :D:D

yohoho / linn

Inga kommentarer:

 
Följ min blogg med bloggkoll