fredag 5 juni 2009

Freda

Idag sov jag verkligen ut, säkert 10 timmar! Så nu är jag ordentligt utvilad :)

Gick upp och slängde i mig lite frukost och slösurfade i 1 timme innan jag satt igång och städade lägenheten, det behövdes kan jag säga. Men nu är den ren och fin inför helgen :) Kom även på att jag var tvungen att ha mat innan jobbet så slängde ihop pasta + pesto och lite kryddor, smakade som fisken i havet. Det får bli en lite tyngre middag efter jobbet, sugen på mc donalds haha ;>

Ikväll blir det lungt.. Kanske får besök av Ronja :) Kolla Satc filmen vore, riktigt sugen efter att ha kollat massa avsnitt i veckan! Kan aldrig tröttna på den serien trots att jag sett det hundra gånger och haft boxen i snart 2 år.

Nu blir det att äta upp & åka till jobbet, fast först hämta bilen hos mamma. Dom är i gbg i helgen, så ska låna den lite.

yohoho / linn

Inga kommentarer:

 
Följ min blogg med bloggkoll