söndag 7 juni 2009

Val

Vart en bra helg, när jag kom hem igår så anlände carro till mig. Var jätte skönt och träffa henne, blev kramar och glada miner. Sen kom Simon & vi började dricka lite smått, vi tvingade han att åka hem och hämta mer öl eftersom carro hade tagit med äcklig sprit till mig haha. Sen drog vi in till stan, träffade kompisar som satt på scores uteservering så där hamnade vi hela kvällen och drack och hade skoj. Var dock lite skumma personer där haha :D

Idag så har jag lekt med caroline.. Vi var hemma hos henne och käkade, och RÖSTADE såklart, sen har vi bara ätit godis, sett film och halvsovit. Det är slitsamt att ligga på topp ;D

Har inget jobb i veckan, men har lite planer så det ska nog ordna sig utan att jag ska klättra på väggarna.

yohoho / linn

Inga kommentarer:

 
Följ min blogg med bloggkoll