söndag 21 juni 2009

Midsommar & annat

Midsommar fick helt klart godkänt med tanke på att jag jobbade fredagen & lördagen. Men det funkade! Midsommar spenderades hos pappa med 10 andra ungefär, det var väldigt underhållande faktiskt med lekar, käk & massor av öl. Lördagen var ju jobb som sagt, men fick iallafall sova till 09.30 innan jag stack iväg runt 11 tiden. Det var en mycket dryg dag på jobbet, och alla var i princip trötta. När klockan slog 19 åkte jag hem och bara chillade och tog det lugnt, och idag fick man sova ut till 12 och det var mer än underbart.

Idag har man vart ute i solen en sväng, lagat käk och sen på kvällen satt jag ute med Sara och pratade i solen :) Det har vart en bra helg.

Det blev nyligen bestämt att blir arvika, iaf till 99 procent :D Ska hänga i Nils och deras 30 personers camp, det lär bli skit skoj & jag är jävligt glad att det troligen blir av. Som jag har väntat :D The sounds, here I come!

yohoho / linn

Inga kommentarer:

 
Följ min blogg med bloggkoll