söndag 28 juni 2009

Lätta ankare

Helgen har faktiskt vart kanon! Efter jobbet i fredags drog jag till centralskolan och korkade upp vinlådan och körde massa kubb, fotboll och knepiga lekar ala sanna :D Senare på kvällen drog vi till emelie, där väntades det monsterpipa och massvis med dansande, limbo och annat grejs. Ni kan inte ana vilken smärta jag hade i benhinnorna när jag vaknade på lördagmorgon alltså & vilken smärta det var att gå till jobbet. Jag kännde mig helt förstörd, men efter några timmar i frysen på jobbet mådde jag prima igen.

Carro kom och hämtade mig efter jobbet, vi styrde grillat hemma hos henne. Sen kom Anna också, vi bara satt och snackade innan det for hemåt och till sänge
n. Jag tänkte att jag skulle ta en riktig sovmorgon, men det var en viss Carro som ringde halv 10 och undrade om jag skulle med ut i båten :D Och jag bangade absolut inte trots att jag kände mig som en zombie. Det var en härlig dag där ute och färg har man fått, så jag är fett nöjd :)



Snart ska jag ta ett nattdopp i kroppkärsjön, mysigt!

yohoho / linn

Inga kommentarer:

 
Följ min blogg med bloggkoll