torsdag 11 juni 2009

Idas dag idag :D

Grattis Baby!

Igår var det verkligen en fullspäckad dag med start vid 11. Jag & Carro fixade och donade med grejer till Idas student nästan hela dagen, hon ska få en dag hon sent kommer glömma ;) Sen avslutade vi kvällen med bio, män som hatar kvinnor. Vilken sjukt bra film det var, välgjord. Nackdelen var att jag knappt kunde sova inatt, för den var riktigt sick alltså.

Vaknade för en liten stund sedan. Ska gå iväg och köpa blommor till Ida snart & lite frukost till mig själv, sjukt hungrig och i kylskåpet finns det bara drickbara grejer ;> Sen vid 1 så åker jag & carro ut till hammarö och tar emot ida och sen hem till henne, sen ska vi fira hela natten lång ;D Ja.. en dag hon sent kommer glömma alltså ;D

yohoho / linn

Inga kommentarer:

 
Följ min blogg med bloggkoll