onsdag 3 juni 2009

Long time no see

Jag vet att jag är sämst på att skriva & gissar på att det kommer vara såhär hela sommaren, man har inte riktigt tid att sitta vid datorn så mycket.

Det var en skön helg med mycket sol och visserligen lite jobb men det gjorde inte så jätte mycket när man fick vara i solen på söndagen. Efter jobbet på lördan' så drog jag in till stan och träffade Annica, vi såg Jakob & Sanna på en ankans uteservering så vi satte oss där och beställde in öl och mat! :) Lite senare gick dom & björk kom istället, vi satt och beställde mer och mer öl & satt och skrattade. Sen bestämde sig jag och björk att vi ville gå vidare, så vi gick till studion och mötte upp Ronja & CO för att sedan gå till nöjes. Det var ett ganska folktomt nöjes, men vi rockade på ändå och hade riktigt skoj. Så skoj så vi fick blåsor på fötterna, jag och malin gick barfota hem sen från bussen så ont gjorde det. Men det var en spontan och rolig kväll :)

Idag ska jag gå på stan en sväng och hjälpa R och hitta kläder & sen även min bror att hitta kläder, fan har jag så bra smak va? haha.

ha det så bra så får vi se när vi hörs nästa gång.

yohoho / linn

Inga kommentarer:

 
Följ min blogg med bloggkoll