fredag 23 januari 2009

Back on track in das Karlstad

Nu är jag tillbaka på bloggen igen efter nästan en veckas uppehåll & det har varit ett mycket händelserikt uppehåll kan jag säga er.

Jag vaknade på söndagen lite mysigt bakfull & kom på att fan jag ska ju flytta idag, måste packa ihop det allra sista. Så det var bara att kliva upp utan några om och men, slängde ihop det sista och sen kom pappa och Lena och hjälpte till att lasta in i släpkärran. Robin & hans underbara föräldrar kom för att hjälpa till att greja i ordning lyan. Så vi grejade och grejade & åkte till Ikea och hade oss hela dagen. Det resulterade i en jävligt mysig lägenhet som jag stormtrivs i! :D

Min Robin har vart här nästan hela veckan, snart flyttar han in på riktigt hoppas jag även om han kommer hänga här mestadels av tiden ändå :)

Så nu är jag en Karlsta' bo & kan inte retas för forshaga något mer, det är underbart. Det är ännu mer underbart att ha nära till vänner, till stan & till allt. Jag stormtrivs här & imorgon är jag för första gången ledig sen jag flyttade hit och det blir att utforska här ute så man hittar och känner sig lite mer hemmastadd!

Så jag säger bara: Välkommen till mitt liv på Norrstrand! Bilder kommer troligtvis imorgon =)

Btw, aldrig mer utan internet sådär länge..

yohoho / linn

Inga kommentarer:

 
Följ min blogg med bloggkoll