måndag 26 januari 2009

Besök

Jobbet gick fin fint idag, fast jag trodde inte jag skulle komma upp imorse. Jag var totalt död & blev ännu mer sugen på att sova vidare när Robin låg och snosade i nacken på mig. Men det var bara att kliva upp och brumma till Ica.

Mamma, Albin & Fredrik följde med hem efter jobbet där R även väntade. Vi har fikat kaffe & glass och suttit och pratat, men när mamma & CO skulle åka iväg till Bergviks köpcentrum så vägrade Albin att åka med. Robin hade förgiftat honom med Xboxet, så nu sitter sötisarna och spelar bilspel och NHL.

Ikväll vet jag inte vad vi ska göra, blir käk iallafall. Sen antagligen en promenad och kolla oss omkring som vi fortfarande inte gjort. Det kan vara bra kanske eftersom vi körde vilse på Norrstrand igår haha så jävla illa men det är sjukt många vägar ju :D

yohoho / linn

Inga kommentarer:

 
Följ min blogg med bloggkoll