fredag 23 januari 2009

Friday

Ja det har vart en fullspäckad dag på min lediga Fredag & det trivs jag med. Jag vaknade och visste inte vart jag skulle ta vägen för att jag var så trött så jag låg och drog mig länge. Men sen var jag duktig och gick upp & betalade räkningar, städade lägenheten och diskade. Riktigt mycket vuxenpoäng för min del ;) Sen ringde Ida och ville komma och hälsa på, fick en jättefin inflyttningspresent av henne! Robin kom också, så det blev kaffe och mycket snack. Riktigt skoj när folk kommer hit och hälsar på, så hojta till om du vill komma ;>

Jag & R har vart och handlat käk och lite annat gott, vi var även förbi rusta en sväng och inhandlade en till xbox dosa så jag kan dänga han i alla roliga tv-spel som han har på xboxet. Ikväll blir det en chill och myskväll, man får njuta när man väl är ledig.

Imorgon jobbar jag 14-20 sen är det bara hem och switcha kläder för Maria & Malin kommer hit och förfestar lite hos mig innan det bär ut i natten. Nu kan jag lova att det är skönt att bo i KD, man behöver inte passa någon buss utan gå när det behagar! :D

Vilket tråkigt inlägg.......!!!!

yohoho / linn

Inga kommentarer:

 
Följ min blogg med bloggkoll