onsdag 7 januari 2009

vilken dag alltså :D

Åh vilken bra dag! Jag har varit på stan med Ronja hela dagen, vi har gått runt och pratat och sen fastnade vi på Waynes i x antal timmar och bara pratatade om massa viktigt och andra viktiga saker. Vi har även flängt runt med Niklas till lite mindre roliga affärer.

När jag åkte hem i bussen från stan så ringer för mig ett okänt nummer, jag kollar upp det när jag kommer hem och det var till en kille som jag skickade mejl till igår angående en lägenhet. Så på lördag ska jag & robin till den och kolla och sådära, jag hoppas verkligen på den nu =) är supersugen och taggad! Men bara för det är så bra, så kommer det väl hända något dåligt med det typ som att någon annan hinner få den före mig!

Jag vill verkligen ha lördag nu, snälla jag kan inte bärga mig :D:D

yohoho / linn

Inga kommentarer:

 
Följ min blogg med bloggkoll